ماموستا خدایی : شیعه و سنی در حماسه ۹ دی ‌معاندان نظام را سردرگم و بیچاره کردند

ماموستا عبدالرحمن خدایی عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌وگویی در بانه، با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی روز بیداری، آگاهی و بصیرت ملت ایران و یوم‌الله به تمام معناست.

وی به ناکام ماندن توطئه‌های سران فتنه در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان در سال ۸۸ علیه نظام جمهوری اسلامی قیام کردند اما به واسطه تدبیر و هدایت رهبر عظیم‌الشأن و شجاعت و وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی، همه دسیسه‌هایشان نقش بر آب شد.

امام جمعه بانه تصریح کرد: با وجود رهبری فرزانه و دوراندیش چراغ هدایت در جامعه ما روشن است و مادامی که این مردم رهرو ولایت باشند، آسیبی متوجه آنان نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره مخالف و دشمن اسلام و نظام هستند، گفت: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمن است و امیدوارم همه مسلمانان شیعه و سنی همواره شکرگزار این امنیت و آسایش، خوشحال و معاندان نظام سردرگم و بیچاره باشند.

ماموستا خدایی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه دشمنان هیچ‌گاه از دشمنی خود دست بر نمی‌دارند، هشدار داد: فتنه همیشه در کمین انقلاب بوده و باید ملت ایران دشمن‌شناس و هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از ترس بصیرت و هوشیاری ملت ایران خواب ندارند و مدام با بهانه‌های تحریم و و حقوق بشر در صدد فشار آوردن به مردم به عنوان پشتیبانان اصلی این نظام هستند تا با تبلیغات دروغین خود اراده آنان را از ادامه حمایت از نظام و رهبری تضعیف کنند.

عالم برجسته اهل‌سنت به نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم همه مردم ایران و استان کردستان در راستای پیروی از منویات معظم‌له گام برداشته و یقیناً امروز نیز با حضور گسترده در مراسم ۹ دی مشت محکمی بر دهان سران فتنه، نوکران و جیره‌خواران استکبار جهانی می‌زنند.

تسنیم
انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.