صندوق کارآفرینی امید ۷۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است

جعفر شرف خانی روز سه‌شنبه در گفت و گویی با اشاره به نقش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در کاهش آمار بیکاری اظهار داشت: صندوق کار آفرینی امید کردستان در این مدت با پرداخت ۷۱۳ میلیارد ریال تسهیلات برای سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید بانه نیز در این مدتبرای اشتغالزایی ۲۵۰ نفر   ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۴۷ متقاضی پرداخت کرده است.

شرف خانی با اشاره به برنامه صندوق کار آفرینی امید در سال جاری گفت: استراتژی هر روستا یک محصول، صندوق های خرد محلی و روستای بدون بیکاری از برنامه های مهم صندوق کار آفرینی امید در سال جاری است.

وی ادامه داد: در راستای این اهداف و برنامه های این صندوق در هر شهرستان سه روستا با تولیدات کشاورزی وصنایع دستی شاخص انتخاب می‌شود که در شهرستان بانه شالبافی آرمرده، گردوی کانی ناو و گلابی کانی گویز معرفی شده است.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید کردستان اظهار داشت: ایجاد کارگاه‌های تولیدی در راستای تکمیل زنجیره تولید، فرآوری، بسته بندی و خلق ارزش افزوده در استان با توجه به مزیت‌های استان در زمینه کشاورزی، باغات، صنایع دستی، گردشگری، بوم گردی و خدمات از دیگر برنامه های صندوق کار آفرینی امید کردستان است.

اعتبارات صندوق کار آفرینی امید با باز پرداخت چهار درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

انتهای خبر/