#اختصاصی؛ بار دیگر مدیریت بانه نیوز به یک‌سال زندان محکوم شد!

محکومیت مدیریت درست زمانی درحال اتفاق است که خود شهردار با قرار وثیقه در پی محکومیت و اتهامات مالی آزاد شده است!

البته ناگفته نماند که دو تن دیگر از افرادی که با احضار سازمان بازرسی و با قرار وثیقه آزاد شده اند بدبیل درج خبر مربوط به اتهامات وارده از مدیریت بانه نیوز طرح شکایت کرده‌اند.

“رییسی” رییس قوه قضائیه که صراحتا اعلام کرده بود؛ “هرجا فساد بود آنرا آشکار سازید تا پیگیری شود و دست مفسدان کوتاه گردد” اما اکنون مدیریت این پایگاه خبری به دام همین افرادی که توسط هیئت اعزامی سازمان بازرسی جرائمشان رو شده گرفتار گردیده، بطوریکه اکنون با یکی از پرونده های تشکیل شده توسط شهردار فعلی به یک‌سال زندان محکوم شده است.

لازم است این سوال از مسئولان بالارتبه پرسیده شده و تقاضا شود تا نسبت به این حرکت که “چگونه مسئولی که بدلیل محرز بودن اتهاماتش با قید وثیقه آزاد شده حال حق طرح شکایت بدلیل مطالب مندرج و تمامی ایرادات مطرح شده‌ درخصوص اتهامات ثابت شده‌ی خود را دارد و قاضی حکم به محکومیت را صادر میکند”، رسیدگی کنند.

هرچند احتمال آن میرود شهردار در این مدت بدلیل هجمه‌ی کاری و نگرانی زندان، اعتراض امام‌جمعه و مردم، استعفاهای پی‌در‌پی نیروها، جریان طرح سوال و…. این شکایت را از یاد برده باشد اما از مسئولان مربوطه از جمله نماینده مردم بانه و سقز در مجلس (که جهت آبادی و جذب اعتبار برای شهرستان موظف به تلاش است نه چشم پوشی از فسادهای مالی) انتظار می‌رود جهت ممانعت از تشدید وضعیت موجود به بازبینی موضوع و ابهامات مطرح شده بپردازند تا بیش از این قانون و مسئولیت زیر سوال نرود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.