۲۳ خبازی متخلف در بانه اخطاریه دریافت کردند

به گزارش بانه نیوز؛ صبح امروز سه شنبه مورخه ۹۹/۶/۱۸ دومین کارگروه آرد و نان شهرستان بانه به ریاست فرماندار شهرستان بانه و با حضور سایر مسئولین ادارات متولی در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار بانه در این جلسه اولویت اول کارگروه آرد و نان شهرستان را نظارت برعرضه نان با کیفیت و حفظ سلامت شهروندان عنوان کرد و گفت: رعایت نکات بهداشتی در خبازیهای سطح شهرستان لازم و ضروری است لذا لازم است نظارتها بصورت دوره ای و مستمر صورت گیرد.

رستم پور ضمن انکه تکرار تخلف را عمدی خواند نه سهوی،اظهار داشت: ادارات متولی نسبت به اعمال برخورد قانونی با خبازیهای متخلف بدون هیچگونه مماشاتی اقدام نمایند.

گفتنی است در این جلسه “حسینی” رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت خبازیهای سطح شهرستان از ۱۷۰ مورد بازدید و ۱۶ گشت مشترک با حضور ادارات متولی از ابتدای سالجاری خبرداد و گفت: در این راستا به ۲۳ مورد خبازی متخلف در امر کم فروشی و گرانفروشی ، بکارگیری آردهای تاریخ گذشته و یا غیرمنطبق و عدم رعایت نکات بهداشتی تذکرات لازم داده شده است و در صورت تکرار تخلف نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

در پایان سایر اعضا حاضر در جلسه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خود به بیان مسائل و مشکلات موجود و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند .


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.