رئیس جدید شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بانه معرفی شد

به گزارش بانه نیوز؛ امروز یکشنبه بیستم‌ مهرماه ۱۳۹۹، جلسه تودیع و معارفه رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان به ریاست “اسماعیل رستم پور” فرماندار شهرستان بانه و با حضور “مشیر وزیری” قائم مقام شرکت توزیع برق استان کردستان در محل فرمانداری برگزار گردید‌.

“رستم پور” در این جلسه اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای در زمینه برق و انرژی امری مهم و ضروری است، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان پیگیری و اقدامات لازم راجهت احداث پست جدید انتقال برق شهر بانه (شماره ۲) معمول نماید.

وی تعامل وهمکاری بین ادارات و فعالیتهای هدفمند، زمینه ساز پیشرفت و توسعه شهرستان خواند و گفت: لازم است رضایت شهروندان و حمایت و تسهیل گری در امر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

قابل ذکر است در این‌جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارسلان محمدی در طول مدت ۴ سال ریاست شرکت توزیع برق شهرستان، طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان، “صلاح الدین قادری” از کارمندان شرکت توزیع برق شهرستان، به عنوان رئیس شرکت توزیع نیروی برق بانه منصوب گردید.

رئیس جدید “صلاح الدین قادری” که سربازی خود را از اسفند سال ۱۳۸۱ به عنوان امریه پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه صنعت آب و برق تهران با مدرک کارشناسی مهندسی برق قدرت در همان سال، در شرکت توزیع برق کردستان تا شهریور ۸۳ گذرانده، از آبان ۸۳ به صورت رسمی به استخدام شرکت توزیع برق کردستان درآمده است.

وی از سال ۸۳ تا ۸۵ به عنوان مسئول واحد مهندسی در برق بانه خدمت نموده و از تیر ماه ۸۵ تا مهر ۸۷ به عنوان مسئول خدمات فنی (شامل واحدهای مهندسی و بهره برداری) در برق دیواندره واز مهر ۸۷ تا مهر ۹۲ به عنوان مسئول خدمات فنی برق شهرستان سروآباد فعالیت نموده است.

“قادری” مجددا از سال ۱۳۹۲ به برق شهرستان بانه منتقل و ابتدا در واحد مشترکین و سپس در واحد GIS تا سال ۹۷ خدمت نموده که پروژه GIS شهرستان به عنوان اولین شهر استان به بهره برداری رسیده و استفاده شده که جزو زیر ساخت های اطلاعاتی و آماری می باشد .

ایشان از سال ۹۷ تاکنون نیز به عنوان مسئول بهره برداری برق شهرستان بانه مشغول فعالیت بوده که درنهایت امروز طی حکمی به عنوان رییس اداره ی برق بانه معرفی شد.

ناگفته نماند “قادری” در سال ۹۲ وارد دانشگاه آزاد شده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه‌ی برق قدرت با رتبه‌ی برتر دانشگاه اخذ نموده است.

 

انتهای پیام/

  • فخرالدین کریم پور

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مهندس صلاح الدین قادری ،ایشان انسانی با ایمان و مدیری بسیار توانا و خدمتگذار واقعی مردم شهرستان بانه و متخصصی بسیار حرفه ای و سخت کوش و دقیق در انجام تمامی کارهای اجرای شرکت توزیع برق شهرستان بانه هستند-خدمات ایشان در مورد کمک در تعمیر و راه اندازی اتاق برق مجتمع تجاری بهشت همیشه ماندگار خواهد بود .باتشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.