برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان بانه

به گزارش بانه نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بانه ؛صبح امروز پنجشنبه ، بیست و چهارم مهرماه ۱۳۹۹ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان بانه و با حضور مسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید .

اسماعیل رستم پور ، فرماندار شهرستان بانه در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و اشاره به نقش و جایگاه آن در سلامت و ایجاد شور و نشاط جامعه بویژه جوانان و نوجوانان ، تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان خصوصا در ایام شیوع کرونا که بسیاری از جوانان بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی سپری میکنند را از مهمترین راههای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی جامعه برشمرد و افزود؛ برنامه ریزی دقیق جهت هدفمند نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه امری مهم و ضروری است .

رستم پور در بخشی دیگر از سخنان خود ؛ موضوع طلاق را بعنوان یکی از معضلهای اساسی در جامعه یاد کرد و افزود: عدم آموزشهای لازم در سنین پایین زندگی و به تبع آن کم تجربه بودن جوانان، اهمیت دادن به تجملات و ظواهر زندگی، به فراموشی سپاردن معنویات و کم توجهی به نقش ریش سفیدان و بزرگان خانواده از جمله عوامل اصلی افزایش طلاق است که نیازمند بررسی و چاره اندیشی های مناسب است که می طلبد جلسات و راه اندازی کمیته های تخصصصی در سطح شهرستان بیش از پیش مد نظر ادارات متولی قرار گیرد .

در ادامه جلسه هرکدام از اعضاء ستاد ضمن تشریح اقدامات و عملکرد خود در زمینه ازدواج و طلاق به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

گفتنی است تبادل نظر پیرامون زمینه و عوامل موثر و منجر به طلاق، آموزش های پیش از ازدواج، تهیه اطلس آسیب شناسی شهرستان، تشکیل کارگاه های آموزشی برگزار شده توسط ادارات متولی و … دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.