نشستی با وزیر جهت پیگیری مشکلات فرهنگیان!

به گزارش بانه نیوز؛ “بهزاد رحیمی” نماینده شهرستانهای بانه وسقز در مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش در راستای پیگیری مشکلات و‌مطالبات فرهنگیان سقز و بانه دیدار نمود.

در این دیدار رحیمی با تاکید بر تعیین تکلیف چهار گروه شغلی معلمان قبل۹۱ (مصوبه ماده۱۷ تبصره ۱۰)خواستار تعیین تکلیف و‌ جذب معلمان خرید خدمات آموزشی بعد ۹۲تا۹۹ و آموزش دهندگان تک‌دوره ای نهضت شد

در ادامه این جلسه بهزاد رحیمی با توجه به تجربیات شخصی و‌ اشاره به فرهنگی بودن خویش، مشکلات عدیده آموزش و‌ پرورش حوزه انتخابیه سقز و بانه را بر شمرد و از حاج میرزایی درخواست کردند بصورت جدی در صدد رفع این مشکلات تلاش و مجلس شورای اسلامی هم آماده حمایت و همراهی با وزارت آموزش و‌پرورش می باشد.

اهم مطالبات و‌ مشکلات ؛
اعمال مدرک دوم فرهنگیان، اجرای کامل رتبه بندی معلمان ، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی ، کمبود نیروی خدماتی ، کمبود تجهیزات و وسایل کمک آموزشی، کمبود سرانه مدارس دولتی علی الخصوص هنرستان هابرخی مشکلات  بود که در این نشست از جانب نماینده سقز و بانه مطرح شد.

در این‌ جلسه که الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزیر نیز حضور داشت حاج میرزایی ضمن تایید مشکلات فوق قول دادند که تا حد امکان نسبت به رفع آنها و‌تامین منابع مالی اقدام‌کنند.

 

گفتنی است در راستای پیگیری مشکلات مذکور، پیش از این دیدار نماینده مردم در مجلس مکاتباتی با وزیر آموزش و پرورش نیز داشته است‌.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.