نظام از متخلفین حمایت نمی‌کند

  • کد خبر: 176
  • /
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 12:44 ب.ظ
  • /
  • سیاسی

محمد امین زاده شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه ستاد سیانت از بازار شهرستان با بیان اینکه سایتهای اینترنتی مشکل اصلی در این عرصه است اظهار داشت: برخی از این سایت‌ها که پروانه کسب ندارند برابر قانون نظام صنفی باید برای فعالیت پراونه کسب داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای حمایت از بازار و افزایش اعتماد خریداران باید تمام ارگان های مربوطه برای کنترل بازار همکاری کنند و با متخلفین به صورت جدی برخورد شود اضافه کرد: باید لیست تمام فروشگاه های لوازم خانگی مشخص و به ستاد نیروی انتظامی اعلام شود تا خریداران بتوانند از فروشگاه‌های معتبر اجناس با کیفیت خرید کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت بانه گفت: برای نظارت بر بازار در یک ماه اخیر ۳۳۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی با همکاری ارگان‌های مربوطه انجام شده و ۲۵  پرونده تخلف تشکیل شده است.

احمد رحمانی افزود: قیمت برخی از کالاها در مقایسه با دیگر شهرها بیشتر است و برخی از کالاها نیز نسبت به دیگر شهرها قیمت کمتر دارند و برای تنظیم بازار نیز اقلام مصرفی به صورت یارانه ای توزیع شده که باعث ثبات و کاهش قیمت ها شده است.

 حمید قادری رئیس اتاق اصناف بانه نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری ۴۳ پروانه کسب صادر و ۲۹۵ اخطاریه نیز به کمک کارگروه تنظیم بازار به کسبه متخلف اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.