مسئولان عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند

بهزاد رحیمی در گفتگویی اظهار کرد: بخش بزرگی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی با آن دست و پنجه نرم می‌کند حاصل موانعی است که توسط برخی از دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها ایجاد شده است.

وی افزود: برای گسترش پشتیبانی‌ها و رفع موانع در مسیر تولید در کشور نیازمند تلاش و پشتکار بیشتر مردم و عزم جدی مسئولان هستیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: مجلس حذف موانع قانونی صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت قانونی از تولید را با قانون گذاری پیگیری می‌کند چرا که برخی از قوانین ۵۰ ساله و بیشتر در کشور وجود دارد که خود مانعی در مسیر رونق تولید هستند و باید تغییر کنند.

وی افزود: وظیفه دولت در راستای تحقق شعار سال سنگین‌تر است زیرا مقام معظم رهبری بیش از ۱۰ سال است مسائل اقتصادی و تولید را مطرح می‌کنند اما از طرف دولت جدی گرفته نمی‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در اولین جلسه رسمی خود در سال جدید رفع قوانین مزاحم را که مانع رونق تولید هستند را در دستور کار قرار خواهد داد و همچنین در اولین جلسه سال جدید طرح مهم جهش تولید مسکن را تصویب می‌کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: به موازات این اقدامات باید کارگروه ویژه ای در کمیسیون اصل ۹۰ به منظور انجام اقدامات نظارتی در تحقق شعار سال تشکیل شود تاتمامی زیر ساخت‌های موجود در راستای رونق تولید ملی به کارگیری شود.

وی ادامه داد: با به روز رسانی و تکمیل هرچه سریع‌تر ظرفیت‌ها و امکانات موجود زمینه جهش و رشد و توسعه تولید فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.