مذاکره فرسایشی به نفع دشمن است / آمریکا در مذاکرات وین توجهی به لغو تحریم ها ندارد!

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگویی، با اشاره به اینکه مذاکره فرسایشی به نفع دشمن است، اظهار کرد: ما با کشورهای بدعهد و فریبکار مذاکره ای نداریم و آن مذاکره ای که فرسایشی شود به نفع دشمن است، امروز انتظار بازگشت آمریکا به برجام، غیرعاقلانه و خسارت بزرگ دیگری است.

وی افزود: آمریکا از برجام خارج شد و به تعهدات خود عمل نکرد و حتی تحریم های جدیدی را به بهانه های واهی علیه کشورمان وضع کردند، پس با چنین کشوری مذاکره معنی پیدا نمی کند.

ماموستا خدایی با بیان اینکه آمریکا در مذاکرات وین به دنبال لغو تحریم ها نیست عنوان کرد: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند در گام نخست باید همه تحریم ها برداشته شود، لذا پیش شرط بازگشت آمریکا به مذاکرات، لغو تمام تحریم‌های ایران است و تا این شرط محقق نشود، بازگشت آمریکا به مذاکرات و مذاکره با این کشور به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا به هیچ وجه به دنبال مذاکره با ایران نیست، تلخ ترین مساله در برجام این است که ما به همه تعهدات خود کاملا عمل کردیم و در مقابل مشاهده می کنیم برجام نه تنها هیچ دستاوردی برای کشور نداشته بلکه برای طرف های مقابل پیروزی هایی داشته است، عقب نشینی در مقابل این بد عهدی ها موجب گستاخی بیشتر طرف های مقابل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.