تولید بسته‌های آموزشی برای نوآموزان جامانده از دوره یک ساله پیش دبستانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: برگزاری دوره پیش‌دبستان در مناطق دو زبانه روستایی و شهری، تداوم فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دوره پیش دبستانی در شرایط سخت کرونایی و تهیه بسته آموزشی برای نوآموزان دوره پیش دبستانی را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان برشمرد.

صدیقه عبداللهی افزود: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش کودکان دوره پیش دبستانی و در راستای توسعه عدالت آموزشی، این معاونت در تابستان ۱۴۰۰، اقدام به برگزاری کلاس‌های پیش دبستانی برای نوآموزان بازمانده از دوره یک ساله پیش دبستانی می‌نماید.

عبدالهی گفت: با توجه به شرایط موجود بر اساس رنگ بندی ابلاغی ستاد کرونای استان، کلاس‌ها به صورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی با بهره مندی از شبکه شاد برگزار می‌گردد.

معاون آموزش ابتدایی استان با تأکید بر اهمیت آموزش‌های دوره پیش دبستانی در رشد همه جانبه کودکان و موفقیت تحصیلی آنان در مقاطع بالاتر گفت: از خانواده‌های نوآموزان و مدیران مدارس ابتدایی می‌خواهیم که نسبت به معرفی دانش آموزان پایه اول فاقد تجربه پیش دبستانی به ادارات آموزش و پرورش اقدام نموده تا زمینه آموزش و کسب مهارت‌های لازم برای ورود به آموزش‌های رسمی را برای این کودکان فراهم شود.

وی افزود: در این راستا محتوای الکترونیکی به صورت متمرکز استانی تولید و جهت آموزش نوآموزان آماده بهره‌برداری می‌باشد.

عبدالهی گفت: کلاس‌های حضوری با هماهنگی ستاد کرونای استان، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و آموزش غیرحضوری نیز از طریق شبکه دانش آموزی شاد برگزار می‌گردد تا ضمن برقراری ارتباط مؤثر با والدین، زمینه آموزش در خانه به صورت انفرادی برای نوآموزان فراهم گردد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.