کشف ۲۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بانه

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بانه یک واحد منزل مسکونی در اطراف شهر که اقدام به استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کرده بود، شناسایی شد.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۲۷ دستگاه ماینر و ۱۵ دستگاه فن خنک کننده که به صورت مخفیانه راه‌اندازی و در حال استخراج ارز دیجیتال بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۲۸ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران کلانتری ۱۹ سنندج یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و طی یک عملیات موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۲۸ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این عملیات عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.