امامان جماعت مساجد بانه برای تزریق واکسن کرونا اقدام کردند

ماموستا عابد نقیبی رئیس شورای روحانیت بانه اظهار کرد: درخواستم از مردم این است که در صورتی که نوبت به تزریق واکسن در گروه های سنی آنها شد و پیامک تزریق واکسن را دریافت کردند در مراکز تجمیعی جهت تزریق واکسن کرونا حضور پیدا کنند.

نقیبی افزود: از عموم مردم و همشهریان محترم درخواست میکنم که همکاری های لازم با کادر درمان، اعم از رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و… را داشته باشند و به اهمیت تزریق واکسن در راستای صیانت از سلامت مردم توجه کنند.

وی ضمن تقدیر از کادر شبکه بهداشت و درمان بانه در جهت تسریع در واکسناسیون بیان کرد: طرح ملی تزریق واکسن کرونا در سراسر کشور در حال انجام است که هر دستگاه اجرایی در شهرستان های مختلف و بویژه در بانه توانسته تسهیل کننده امور مربوط به این امر مهم باشد، تا اهداف طرح مذکور هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

نقیبی تاکید کرد: شورای روحانیت به همه امامان جماعت شهر وروستا جهت بیان اهمیت واکسیناسیون در تریبونهای مساجد ونمازجمعه تاکید داشته و حضور ماموستایان امروز در جهت تزریق واکسن انجام یک وظیفه ملی و اجتماعی برای حفظ سلامت جامعه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همت تمامی دستگاه های اجرایی، به زودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم و شهروندان محترم و مردم عزیز ایران اسلامی در صحت و سلامت به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.