مردم استان کردستان امنیت را کاملا احساس می‌کنند

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در نشست هم‌‌اندیشی اصولگرایان و اعضای شورای ائتلاف با فرمانده انتظامی کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز نیروهای انقلایی برای قدردانی از زحمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه نظم و امنیت گرد هم آمده‌اند.

وی با بیان اینکه امروزه مردم کردستان امنیت را کاملا احساس می‌کنند، افزود: این وضعیت آرام حاصل تلاش‌های بی‌وقفه متولیان امنیت در کردستان بوده که برای آرامش مردم از جان خود می‌گذرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ائتلاف استان کردستان با ابراز خرسندی از اینکه مردم با دیدن پلیس، احساس خوبی دارند، تصریح کرد: کارکنان ناجا باید قدر این نعمت الهی را بدانند که در چنین لباس مقدسی به مردم این دیار خالصانه خدمت می‎‌کنند.

وی با یادآوری اینکه موفقیت و پیشرفت در هر حوزه چه اقتصادی، اجتماعی و برهنگی مستلزم امنیت پایدار است، اظهار کرد: اقدامات پلیس مایه خیر و برکت شده و به همین دلیل نیروهای انقلاب اسلامی آمادگی کامل برای کمک به اجرای ماموریت‌های ناجا در استان را دارند.

سادات عنوان کرد: امیدواریم در دولت جدید مشکلات معیشتی مردم برطرف و همه با هم در زیر سایه امنیت برای ایران قوی و مقتدر تلاش کنیم.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج نیز در این نشست با تبریک ماه ربیع‌الا‌ول به همه مسلمانان اظهار داشت: بر اساس گزارشات، اظهارات و رضایت مردم، فرمانده خدوم انتظامی کردستان از محبوبیت و جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از بطن جامعه تا خانواده نفوذ پیدا کرده و همواره حافظ ناموس خانواده‌ها هستند، افزود: پلیس مایه افتخار و آرامش دل مردم است.

امام جمعه موقت سنندج با ذکر اینکه نیروی انتظامی با ذکر اینکه همواره در عمل خدمتگزار مردم است تصریح کرد: اعضای شورای ائتلاف همواره در خدمت پلیس بوده و در راستای حفظ انقلاب اسلامی، امنیت کنونی و حل مشکلات مردم آماده جانشفانی هستیم.

ماموستا خالدی بیان کرد: تقویت نیروی انتظامی مایه عزت و اقتدار کشور ماست و از مردم انتظار داشته است.

سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده سابق سپاه شهرستان سنندج و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته نیروی انتظامی بر دلاورمردان عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز مردم در سایه نظم و امنیت زندگی کرده و نیروی انتظامی نیز در تمام عرصه‌ها و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تهدید و خطر در صحنه حضور داشته است.

وی با بیان اینکه فرمانده انتظامی کردستان بسیار در قلب مردم جای داشته و از محبوبیت خاصی برخوردارند، افزود: رویکرد و خدمات این فرمانده خدوم در استان مایه خیر و برکت است.

یوسفی یا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهرام‌پور و خورشیدی، به بازگویی یک روایت تلخ در ابوالحسن بانه پرداتت و خاطرنشان کرد: در آن زمان ایست و بازرسی برای مقابله با قاچاق برگزار کرده بودند که یکی از قاچاقچیان مامور انتظامی را با ماشین زده بود و دندان‌هایش را کشیده بودند.

وی با یادآوری اینکه سپاه و ژاندارمری وقت در سال‌ ۶۱در منطقه دیواندره پایگاه مشترک نظامی داشتند، گفت: در آن زمان به‌خاطر سنگینی برف جاده‌ها ۶ماه بسته می‌شد که شهید بهرام‌پور با هلی‌کوپتر جیره برای نیروهایمان می‌آورد‌ و شبانه‌روز برای حفظ امنیت مردم‌ تلاش می‌کرد.

یوسفی با بیان اینکه پلیس اقتدار و مایه افتخار ملت هستند، تصریح کرد: مردم‌ از حضور میروی انتظامی در عرصه‌های مختلف احساس آرامش کرده و به پلیس می‌بالند.

یادگار دوران دفاع مقدس به مردمی‌بودن انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب‌ها پرداخت و بیان کرد: به فرمانده انتظامی کر ستان پیشنهاد می‌شود که در صورت امکان برای اجرای هرچه بیشتر همه ماموریت‌ها، از ظرفیت مردم استفاده شود.

جلال اصغری عضو هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه اعضای این شورا برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های نیروی انتظامی در راستای حفظ و ارتقای نظم و امنیت عمومی آمادگی همکاری دارند گفت: امیدوارم همه با هم در راستای خدمتگزاری به مردم گام برداریم.

محمد قربان کیانی عضور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه این شورا با ۷ هزار نفر زیرمجموعه و ۲۲ گروه و کمیته تخصصی آمادگی همکاری برای پیشبرد سیاست‌های ناجا و حفظ نظم و امنیت عمومی را در استان داریم اظهار داشت: نقش نیروی انتظامی در امیدآفرینی بسیار مهم و قابل تحسین است.

وی با اشاره به فعالیت ۳ هزار ماموستا و ۳ هزار دانشجو و ۳۵۰۰ سمن در استان گفت: ظرفیت‌های مختلفی برای همکاری و تقویت امنیت و مشارکت مردمی در کردستان آماده بوده و پیشنهاد می‌شود در صورت امکان قراردادهای همکاری با آنان منعقد شود.

برخی دیگر از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان به ایراد سخنرانی پرداخته و از فعالیت‌‌ها و رویکرد مجموعه انتظامی در کردستان تقدیر و تشکر کردند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.