نماینده مجلس: راه ارتباطی شهری و روستایی سقز وضعیت نامناسبی دارد

بهزاد رحیمی روز پنجشنبه در مراسم تودیع شهردار سقز اظهار داشت: شهرستان سقز باتوجه به اینکه در مسیر کریدور شمال جنوب قرار گرفته و تاکنون ۱۵۰ کیلومتر از ۳۳۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده ولی هنوز اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه ملی قطره چکانی و کم است و هنوز نتوانستیم جوابگوی مطالبات مردم در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به اینکه جاده سقز – بوکان یکی از معضلات جدی حوزه راه استان کردستان است، افزود: این مسیر از جمله مطالبات مردم این منطقه است که در چند روز اخیر مناقصه آن برگزار شده و امید است در آینده پیمانکاران این پروژه مهم کار اجرایی را آغاز کنند.

وی سقز را کم برخوردارترین شهر استان از لحاظ راه روستایی دانست و گفت: یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه های شهری و روستایی جذب کردیم که از این میزان اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال آن به راه های روستایی شهرستان سقز اختصاص یافته است.

رحیمی به نحوه انتخاب شهردار سقز از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سقز اشاره کرد و گفت: بنده بعنوان وکیل مردم هیچ دخالتی در انتخاب شهردار نداشتم و اعضای شورا با استقلال کاری و شایسته سالاری و رزومه کاری گویلی را بعنوان شهردار سقز انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا و نماینده مجلس از سوی مردم برای خدمتگذاری منتخب شدند، افزود: باید با تعامل و همکاری مشکلات مردم را رصد کنیم و با تلاش بتوانیم خواسته ها و مطالبات مردم را تحقق ببخشیم چون همه ما در نهایت در یک کشتی هستیم و برای خدمت گذاری آمده ایم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی مهمترین مسئله و مشکلات مردم را در شهرداری تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی برشمرد و گفت: باید مدیران ادارات و مدیریت شهری شبانه روزی به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

رحیمی بر تعامل هرچه بهتر اعضای شورا با شهرداری، نظارت بیشتر و موثر اعضای شورا بر مدیریت شهری، پاسخگویی به مطالبات مردمی، اجرای صحیح قانون در شهرداری، برطرف کردن معظل ترافیک هسته مرکزی شهر سقز، ارتقای ناوگان حمل و نقل شهری و تلاش برای پرداخت بدهی های شهرداری را اواویت کاری مدیریت شهری سقز برشمرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.