۹۹ شعبه آرای مردم بانه در انتخابات مجلس را جمع آوری می‌کنند

محمد امین زاده شامگاه یکشنبه در دومین همایش بصیرتی ناظرین انتخابات شهرستان با بین اینکه مهمترین اصل حفظ نظام اسلامی است چون دشمنان کشور اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، اظهار داشت: دشمنان اسلام با توطئه ها و دسیسه های  گوناگون اصل نظام را نشانه گرفتند که این توطئه ها با حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای خنثی می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با مشارکت حداکثری مردم یکی از مهمترین اهداف دولت است، افزود: تحریم های نابرابر و ظالمانه باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و فشار بر مردم شده ولی دولتمردان تلاش می کنند این فشارها را به حداقل برسانند.

امین زاده اضافه کرد: چشم همه جهانیان به انتخابات پیش رو دوخته شده و مشارکت حداکثری در انتخابات به نفع نظام و مردم ایران است و پیش بینی می شود مردم با شکوه تر از گذشته در این عرصه سرنوشت ساز شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مسوولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در بانه بر عهده دارند، تاکید کرد: برخی از خواسته های مردم شهرستان از جمله ایجاد منطقه آزاد تجاری، ایجاد زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی و تردد مسافر در بازارچه سیرانبند در سطح ملی و استانی مطرح است که تلاش برای محقق شدن خواسته مرزنشینان در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

سرپرست فرمانداری بانه گفت: در انتخابات گذشته میزان مشارکت مردم شهرستان نسبت به میانگین استانی بیشتر بود و انتظار داریم در این دوره از انتخاباب نیز با مشارکت گسترده مردم مواجه شویم.

وی ادامه داد: رسالت اصلی ناظرین و هیات های اجرایی و بازرسی برگزاری انتخابات سالم و بدور از جانبداری از گروه یا فرد خاصی است.

در حوزه انتخابیه سقز و بانه ۳۸ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شدند که پنج نفرشان انصراف دادند.

این حوزه انتخابیه یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

ایرنا
انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.