امنیت و اقتدار ایران حاصل فداکاری شهیدان و ایثارگران است

جانشین لشکر ۶۴ ارومیه به همراه فرمانده تیپ ۲۲۸ ارتش سقز و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده‌ شهدای ارتشی شهرستان بانه و بخش آرمرده دیدار کردند.

عباسعلی زرین در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه سردار سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی حاصل فداکاری و مجاهدت شهیدان، ایثارگران و صبوری خانواده‌های آن‌ها است.

وی افزود: از برکت نهضت عاشورا و دفاع مقدس فرماندهان و سربازان دلاوری تربیت شدند که سردار سلیمانی از جمله این فرماندهان شجاعی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه در جمع گرم و صمیمی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را مسرت‌بخش خواند و عنوان کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک و مطهر شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های معظم آن‌ها است و دیدار با جامعه ایثارگری یک توفیق الهی است که موجب کسب روحیه از این عزیزان می‌شود.

زرین با بیان اینکه شهدا مایه مباهات و فخر کشور هستند، گفت: شهدای عزیز با ایثار و فداکاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل این پیام را به جامعه دادند که برای دفاع از اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تا پای جان ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.