یک پروژه تولیدی و ۹ پروژه نیروی برق در شهرستان بانه بهره برداری رسید

بایزید حسینی افزود: برای این واحد تولیدی ۱۱۵ میلیارد ریال هزینه شده و که تاکنون برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده که مساحت زیر بنایی آن ۲ هزار متر مربع است.

مدیر شرکت نیروی برق شهرستان بانه نیز در مراسم افتتاح پروژه های برق این شهرستان گفت: پروژه های برق رسانی به مسکن مهر محله عثمان آباد، رفع ضعف ولتاژ خیابان سپیده، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی محله بساط آباد، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی در ۲۱ روستا و تبدیل آن به کابل خود نگهدار و تک خوانی کنتور ۱۵ روستا از جمله پروژه های است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

صلاح قادری با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۵۹ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده  افزود: در برخی از نقاط که مشکل ضعف ولتاژ، مشکل حریم و یا شبکه فرسوده شده در یک حرکت جهادی اصلاحات شبکه برق آغاز شد.

وی عدم همکاری تولیدکنندگان کابل و گرانی مصالح را برخی از مشکلات عنوان کرد و اظهار داشت: در روستاهای که شبکه برق فرسوده شده تعویض شبکه فرسوده ۴۵ روستا بانه در دستور کار قرار گرفت که در ۱۰ ماه گذشته شبکه برق بسیاری از روستاها انجام شد.

قادری گفت: در شهرستان بانه ۸۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶۵۰ کیلومتر فشار ضعیف و یک هزار ۳۰۰ پست هوایی و زمینی وجود دارد که تاکنون ۵۰۰  کیلومتر شبکه فشار متوسط اصلاح شد.

وی اضافه کرد: در مجموع پروژه ها در ۲۵ محل اجرا و کنتور ۱۵ روستا تکخوانی شده. که شامل احداث پست، احداث شبکه، نصب چراغ و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی است.

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر ۶۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار ۶۶۵ میلیارد ریال در شهرستان بانه به بهره برداری می رسد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.