امام جمعه بانه: آزادی قدس هدف بزرگ جامعه اسلامی است

ماموستا کریمی با اشاره اینکه روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلامی و ذلت کفر و استکبار جهانی است گفت: تصور نکنیم کسانی در راه دین شهید می شوند نام و نشانی ندارند بلکه آنها در مقام یک هدف و آرمانی بزرگ سجده می کنند و نامشان برای همیشه جاودان می ماند.

وی اضافه کرد: جوانانی که در سرزمین های اسلامی به درجه شهادت نائل می شوند و در راه اسلام تلاش کردند خداوند به آنان پاداشی بزرگ می بخشد اما کسانی در سرزمین های اسلامی آشوب و ناامنی ایجاد می کنند اگر کشته شوند در راه زلالت و کفر کشته می شوند.

امام جمعه موقت بانه یاد آور شد: اگرچه سال ها است مردم مظلوم فلسطین آواره و زیر ظلم و ستم قرار دارند اما خداوند این ملت را بدون پاداش نخواهد گذاشت چراکه تلاش می کنند بیت المقدس قبله نخست مسلمانان را آزاد کنند.

ماموستا کریمی ادامه داد: پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی اخوت و اتحاد جهان اسلام را بیشتر کرده و با همبستگی تمام مسلمانان جهان، ملت های اسلامی زیر ستم را نجات دهیم و همه امت های  زیر پرچم اسلام متحد شوند.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید در برابر همدیگر و همچنین توطئه دشمنان احساس مسئولیت کنند، گفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، مبارزه با تمام جنایت کاران جهان است.

امام جمعه موقت بانه افزود: دشمنان اسلام برای براندازی نظام مقدس اسلامی ایران از هر توطئه ای بهره می گیرند که باید هوشیار باشیم و از نظام اسلامی حمایت کنیم.

مردم مرزدار و همیشه در صحنه شهرستان بانه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز جهانی قدس، همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است همبستگی خود را بار دیگر با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با درایت و دوراندیشی خود، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان روز جهانی قدس نام گذاری کرد تا ملت های مسلمان جهان بعد از یک ماه روزه داری با اتحاد از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و همبستگی خود را با مسلمانان جهان اعلام کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.