دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با حاج ماموستا خدایی امام جمعه شهرستان بانه

حمید رضا خوشبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه، به همراه جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ وهنر با حاج ماموستا خدایی امام جمعه بانه دیدار کردند. در این دیدار صمیمی حمیدرضا خوشبخت با اشاره به فعالیت ها و ماموریتهای فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مرزی بانه گفت: یکی از نقاط برجسته و شهرت شهرستان بانه در خصوص دین مبین اسلام، لقب اختیار الدینی است که در ابتدای ورود اسلام به مردمان این منطقه داده شد این نشان از وجود مردم دیندار و ماموستایان و روحانیون برجسته و فعال است.
وی حیطه کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را گسترده دانسته و افزودند: انجام فعالیتهای دینی و قرآنی ،برگزاری همایشها و گردهمایی های مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری دوره های آموزشی مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری نمایشگاههای فرهنگی و هنری ، فعالیتهای کانونهای فرهنگی مساجد، اجرای تئاتر و… بخشی از فعالیتهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با حمایتهای مردم و مسئولین و بخصوص مشارکت و فعالیت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر به نتیجه می رسد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه همچنین از حمایتهای سرپرست فرمانداری شهرستان بانه و شهردار، از فعالیتهای فرهنگی و هنری که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی میشود تقدیر و تشکر کرد.
حاج ماموستا خدایی امام جمعه محترم شهرستان بانه دراین دیدار وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ وهنر را حساس و تاثیرگذار دانسته و فرمودند: انجام درست فعالیتهای فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ مردم منطقه باعث ایجاد امنیت و وحدت دربین اقشار مختلف مردم میشود.ایشان از هنرمندان خواستند تا در جهت وفاق ملی و ترویج فرهنگ حسنه مردم دیندار شهرستان بانه تلاش نمایند.

فرهنگ و ارشاد اسلامی
انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.