استاندار کردستان: روابط عمومی قلب تپنده و شاهرگ حیاتی یک سازمان است

وی افزود: همه آنچه در خصوص روابط‌عمومی‌ها گفته می‌شود منوط به تفویض اختیار از سوی مدیران نیست بلکه روابط‌عمومی باید اثبات کند فعالیت سازمان و دستگاه بدون او رو به جلو نیست.

استاندار کردستان گفت: روابط‌عمومی باید در حوزه انعکاس نظرات مردم نیز بدون لکنت و ترس، واقعیت‌های کف جامعه را به مدیر دستگاه خود منعکس کند.

اعتماد مردم مهمترین پشتوانه دولت برای مردمی کردن یارانه‌ها

زارعی کوشا افزود: طرح مردمی کردن یارانه‌ها از دهه ۷۰ تا امروز تکلیف همه دولت‌ها بوده که دولت‌ سیزدهم شجاعانه برای انجام آن ورود کرده است.

وی اضافه کرد: یارانه تامین شده با ارز ترجیحی به جای تولید کننده و مصرف‌کننده به وارد کننده پرداخت می‌شد و این اختلاف بیش از ۲۰ هزار تومانی ارز کاملا به ضرر اقتصاد و تولید بود و همین سیاست غلط رکود تولید در کشور را به دنبال داشت.

وی گفت: جوسازی‌هایی که از خارج از مرزهای کشور شکل گرفته به این دلیل است که می‌دانند این جراحی اقتصادی یک جراحی به‌جاست و اقتصاد کشور را نجات می‌دهد.

زارعی کوشا اظهار داشت: همراهی با مردم و تلاش در راستای اقناع آنها در خصوص اجرایی کردن این طرح یک مسئله مهم است و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان نیز گفت: روابط عمومی بلندگو دستگاه است و باید روابط عمومی ها در حلقه تصمیم گیری ها نقش داشته باشد.

مهدی رمضانی با اشاره به جایگاه مهم و حساس روابط عمومی دستگاه اجرایی اظهار داشت: روابط عمومی باید به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باشد.

وی با انتقاد از عدم انتشار عملکرد دستگاه های اجرایی در سایت فضای مجازی و رسانه های استان گفت: روابط عمومی دستگاه های مختلف باید تریبونی برای بیان دستاوردهای نظام در دستگاه های اجرایی مختلف باشند.

هیات رئیسه هشتمین دوره شورای روابط‌عمومی‌های استان انتخاب شدند

امروز همچنین با برگزاری مجمع عمومی و به ریاست استاندار کردستان، اعضای هیات رئیسه هشتمین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان انتخاب شدند.

در این مجمع که مدیران روابط‌عمومی ۸۹ دستگاه دولتی حضور داشتند انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان برگزار شد.

در این انتخابات ۱۵ نفر برای هیات رئیسه، ۲ نفر برای بازرس و یک نفر برای خزانه‌دار کاندیدا شدند که پس از رای‌گیری، سیران مرادی، صلاح پویا، بهروز ابراهیم‌آبادی، فرشید اردلان، هیوا همایون‌نژاد، کوهسار رسولی‌تبار و لقمان فلاحی به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه و حسین مرادی و کامران سهرابی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

بر رای اعضای مجمع همچنین آقای قباد آرش به عنوان بازرس و آقای جلیل فلاحی به عنوان خزانه‌دار این دوره از فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب شدند.

بر اساس اساسنامه، دوره فعالیت هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها ۲ ساله است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.