فرماندار بانه: رسانه ها مردم را با دستاوردهای اصلاح ارز ترجیحی آشنا کنند

وی با بیان اینکه کانال های تلگرامی و فعالان فضای مجازی برای حفظ حقوق مردم در هنگام انتشار اخبار باید ذکر منبع کنند اضافه کرد: افکار عمومی چشم و گوششان به مطالبی است که در فضای مجازی منتشر می شود باید مسائل به گونه ای منتشر شود که خوراک خبری رسانه های معاند فراهم نشود و فضا برای موج سواری دشمن ایجاد نگردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه ضمن دعوت از خبرنگاران برای انتشار مطالب صحیح و مبتنی بر واقعیت گفت: هیچکدام از مسئولان شهرستان بانه برای انتشار اخبار و بازتاب مسائل حقیقی این شهرستان، حق شکایت از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی را ندارند.

وی ضمن انتقاد از شایعه پراکنی و انتشار اخبار غیر صحیح در فضای مجازی اظهار داشت: تعداد محدودی از فعالان فضای مجازی مسئولین را تخریب می کنند در حالی که رسانه ها باید در چارچوب اصول حرفه ای پیگیر مطالبات به حق مردم باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در ادامه ضمن تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها و خبرنگاران باید بتوانند محتوای خود را به زبان ساده و مفید نگارش کنند و با استفاده از فناوری ها و شیوه های جدید ارتباطی و بهره مندی از بخش های خصوصی نقش کلیدی خود را در رشد و توسعه اهداف سازمانی ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی در سازمان ها ادامه داد: همکاری و تعامل خبرنگاران و روابط عمومی ها بر اساس اعتماد متقابل انجام می شود و روابط عمومی بسترهای لازم برای تسهیل اطلاع رسانی را فراهم می کند.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.