٧ فوتی و ١٢ مصدوم در تصادفات ٣ روز اخیر آذربایجان غربی

به گزارش بانه نیوز به نقل از هه وال موکریان؛ در پی تصادفات جاده ایی در آذربایجان غربی تنها در ٣ روز اخیر ٧ نفر جان باخته و ١٢ تن مصدوم شده اند به نحوی که در یکی از این تصادفات در محور ارومیه – تبریز همزمان ۵ نفر جان باختند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم با اشاره به وقوع يک فقره تصادف در محور ارومیه – تبریز، گفت: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ مبني بر وقوع تصادف در این محور ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند. او افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو روا با یک دستگاه سمند برخورد کرده که در اثر این تصادف ٥ نفر فوت و ٢ نفر دیگر مجروح شدند که مصدومین سریعا توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از سوی راننده پژو اعلام شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ پیشگیری می کند از رانندگان خواست تا این قوانین را با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز بیان کرد: صبح امروز نیز مقارن ساعت ٧:٣٤ مورخه ٢٠ آذر در سه راهی روستای قره آغاج در حد فاصل ۱۰ کیلومتری پایگاه امداد نجات مرگنلر به چایپاره رخ داد و  نجاتگران حاضر در پایگاه امداد و نجات  به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام میرزایی افزود: در این تصادف ۳ نفر مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر خانم ٧٨ ساله فوت کرد و ۲ نفر دیگر از مصدومین توسط  عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند. او ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با هماهنگی نیروی انتظامی و با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات، اقدام به رها سازی فرد فوتی کرده و تحویل مراجع ذیصلاح دادند.

به گفته مدیر جمعیت هلال احمر استان؛ روز جمعه ١٨ آذر ماه نیز در جریان برخورد ٤ دستگاه خودرو  پیکان، آزرا، پرشیا و پراید در محور ارومیه به سلماس، ٩ نفر حادثه دیدند که از حادثه دیدگان ١ نفر فوت و ٨ نفر مصدوم شدند.

نجاتگران پایگاه امداد و نجات قوشچی جمعیت هلال احمر ارومیه به یاری حادثه دیدگان شتافتند و مصدومین حادثه با آمبولانس های جمعیت هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.