سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه برگزار شد

به گزارش بانه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه؛ سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه با دستور کار پیشگیری و کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید.

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان راس ساعت ۱۵/۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۳۰/ ۹/ ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بانه برگزارگردید.
کمال خدری فرماندار شهرستان بانه با اشاره به درپیش بودن سالروز حماسه مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهم دیماه سال ۱۳۸۸ و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در ۱۳ دیماه سال ۱۳۹۸ به دست استکبار جهانی و ایادی آن به شهادت رسید، اظهار داشت: ادارات و ارگان های دولتی در جهت برگزاری برنامه های متناسب با این ایام و با حضور گسترده مردم و اقشار مختلف جامعه برنامه ریزی لازم را بعمل آوردند.
ایشان در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای موفق برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در شهرستان بانه با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی افزودند: بانه زادگاه بزرگان دینی و علمی است و مردم این شهرستان همیشه به دیانت، امانت داری، پاکدامنی، سعه صدر، مهمان نوازی و  معروف و مشهور بوده  و هستند و در این جهت و معرفی این خصیصه های مثبت به نسل جوان و نوجوان و مسافرین به این شهرستان، توسط ادارات و ارگان های مرتبط باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان بانه اذعان داشت: توجه بیشتر به محله های حاشیه شهر و توزیع عادلانه خدمات توسط ادارات مختلف به روستاهای دورافتاده و تا نقطه سفر مرزی را از خدمات بی منت دولت به مردم دانسته و خواستار توجه بیشتر به محله های کم برخوردار شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.