هشت کاروان از کردستان به سفر معنوی حج تمتع ۱۴۰۲ اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارات استان کردستان از اعزام هشت کاروان از استان کردستان به سفر معنوی حج تمتع خبر داد و گفت: در قالب کاروان‌های حج تمتع هزار و ۳۰۵ نفر کردستانی به حج تمتع ۱۴۰۲ اعزام خواهند شد.

به گزارش بانه نیوز نقل قول از ایکنا؛ کاوه شیرزادی، مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در نشست هماهنگی با مدیران منتخب حج تمتع ۱۴۰۲ که امروزف ۱۱ اسفند در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد، آخرین دستورالعمل‌های ثبت‌نام زائران در کاروان‌ها و اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت استان را تشریح کرد و بر تکریم و تسهیل امور مربوط به زائران تأکید کرد.

وی از اعزام هشت کاروان از استان کردستان به سفر معنوی حج تمتع خبر داد و گفت: در قالب کاروان‌های حج تمتع هزار و ۳۰۵ نفر کردستانی به حج تمتع ۱۴۰۲ اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان بیان کرد: برابرفراخوان‌های قبلی سازمان حج وزیارت، کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع (فارغ ازاینکه اولویت قبض آنان اعلام شده است یا خیر) می‌بایست قبلا با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و بروزسانی اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها نیازمند مراجعه فرد به سامانه فوق و بروزرسانی اطلاعات فرد است.

وی ادامه داد: تمامی‌ دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع قدیمی بامبالغ سپرده‌گذاری کمتراز ده میلیون ریال مربوط به ثبت‌نام‌های عمومی سال‌های ۱۳۶۰و ۱۳۶۳و ۱۳۷۷و ۱۳۷۸ باید قبل از ثبت‌نام به دفتر حج و زیارت استان مربوطه مراجعه و نسبت به بروزرسانی و یا تبدیل قبض خویش به قبض جدید یک میلیون تومانی (باحفظ سابقه) اقدام کنند. درصورت عدم طی فرآیند ذکرشده امکان انجام تکمیل اطلاعات، رزرو وثبت‌نام درکاروان برای دارندگان اینگونه قبوض فراهم نخواهد بود.

شیرزادی گفت: از تعداد کاروان‌های حج تمتع استان کردستان یک کاروان مدینه قبل و هفت کاروان مدینه بعد هستند که این کاروان مدینه قبل شامل ۱۸۰ نفر زائر بوده که از شهر سقز اعزام می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: از تعداد هشت کاروان استان کردستان سه کاروان هر کدام به ظرفیت ۱۸۰ نفره، یک کاروان ۱۸۰ نفره و یک کاروان ۱۳۵ نفره از بانه، یک کاروان ۱۳۵ نفره از دهگلان و یک کاروان ۱۸۰ نفره از مریوان هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.