۴۶ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان کردستان

تاکنون ورود ۴۶ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری سطح استان با مراجعه مستقیم یا اعزام توسط اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات فوریتی، به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ثبت رسیده است.به گزارش بانه نیوز نقل قول از هانا خبر؛

دکتر بهرام کندایی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ورود  ۴۶ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری سطح استان با مراجعه مستقیم یا اعزام توسط اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات فوریتی به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ثبت رسیده است که ۳۸ نفر آنان جوان و ۸ مورد نیز کودک بوده است.

وی با اشاره به اینکه، از نظر جنسیت، ۳۷ مورد از مصدومین مذکر و ۹ مورد نیز مونث بوده است، افزود: از نظر نوع آسیب، ۱۵ مورد ترومای چشم، ۱۲ مورد سوختگی، ۹ مورد ترومای دست، ۸ مورد ترومای صورت و ۲ مورد ترومای پا بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آمار مصدومین چهارشنبه سوری سال ۱۴۰۱ در شهرستان ها گفت: بر اساس آمارها تاکنون ۱۴ مصدوم در سنندج، ۱۰ مصدوم در دیواندره، ۶ مصدوم در سقز، ۵ مصدوم در دهگلان، ۴ مصدوم در هر کدام از شهرهای بیجار و کامیاران، ۲ مصدوم در قروه، ۱ مصدوم در سروآباد و شهرستان های بانه و مریوان بدون مصدوم به ثبت رسیده است.

دکتر کندایی اظهار نمود: تمامی مراکز درمانی و اورژانسی دانشگاه با بسیج نیروها و امکانات، در شب چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.