نیاز شدید بانه به چند سایت خبری!

  • کد خبر: 5418
  • /
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 0:54 ق.ظ
  • /
  • یادداشت

این رفتار ناشیانه افراد که تنها به تقلید کورکورانه فارغ از اندیشه تلاش و جسارت آموختن روی آورده‌اند بزرگترین تهدید برای دنیای رسانه از جمله روزنامه، سایت و خبرگزاری‌های به حساب می‌آید.

بطور کلی میتوان گفت؛ با وجود رسانه‌های مجازی، مردم دیگر به سمت روزنامه‌ها و سایت های خبرگزاری‌ نرفته و این موجب ضعف شدید در آینده‌‌ی نزدیک رسانه خواهد شد زیرا با وسعت تولید برنامه‌های فضای مجازی، عموم هر روز بسمت برنامه‌ی دیگری رفته (همانطور که زمانی وایبر، ویچت، واتساپ و … بود اما اکنون تلگرام و اینستاگرام و…) و کسانی که در عرصه خبر فعال بوده‌اند با بحران مفقودی اخبار و از بین رفتن آرشیو اخبار شهرستان که تاریخچه‌ای از رویدادهای آن است روبرو خواهند شد.

بانه‌نیوز نظر به سیر صعودی کاربران کانال تلگرامی خود، از حدود سه سال پیش اقدام به راه‌اندازی سایت خبری نمود و همچنان باوجود داشتن اندک بازدیدکنندگان سایت، خستگی‌ناپذیرانه سعی نموده تا مردم را با هر شیوه‌ای به سوی مطالعه‌ی سایت ها هدایت کند تا بلکه رویدادها ثبت شود اما این تلاش به تنهایی از جانب ما کافی نیست.

اگر در شهرستان بانه که تا به این لحظه تعداد کانال‌های خبری آن به بیش از ۳۰ مورد رسیده، دارای حداقل ۵ نفر فعال در حوزه‌ی سایت می‌بود بی شک چنین از قافله‌ی پیشرفت عقب نمانده و به ترقی و توسعه‌ی شهرستان دست می‌یافتیم و تنها به سرگرم شدن واهی در فضای مجازی نائل نمی‌شدیم.

موضوع فوق که‌ چون بحرانی بدتر از ویروس است و تبعات آن در آینده‌ی نزدیک به وضوح قابل مشاهده خواهد بود یکی از وظایف اداره ارشاد اسلامی شهرستان می‌باشد که با مدیریت و ساماندهی افرادی که به تشکیل گروه و کانال دست می‌زنند و نیز حمایت و ترغیب افرادی که به راه‌اندازی سایت و روزنامه همت می‌گُمارند میتواند فضای اینترنتی در حوزه اطلاع‌رسانی را توسعه بخشیده و جهت حفظ آرشیو رویدادهای شهرستان اقدام نماید‌.

شجاع حسین زاده
مدیرمسئول بانه نیوز

  • زنده باشی جناب حسین زاده واقعا عالی بود به امید روزی که تمامی این ایده ها به واقعیت تبدیل بشن با وجود نمونه هایی مثل شما …
    راهتون سبز و سلامت

  • خوب تو راست میگی ولی شرط فقط ساخت سایت ورسانه نیست مدیریت ان مهمه . که از عهده همه بر نمیاد باید افرادی در این زمینه باشن که ذهنی روشن وبدور از هر خرافات ووپشتیبانیه یک گروه خاص باشن چون ذهن افراد خیلی حساسهوبا دو خبر فیک یا دور ازواقعیت یا تحریف شده خودش صدمات جبران ناپزیری داره

  • سلام با عرض خداقوت حضور تیم خبری بانه نیوز بنده بعنوان یک منتقد عرض میدارم بانه نیوز در حال حاضر رنگ وبوی حکومتی پیدا کرده وبه صورت جهت دار از طیف خاصی حمایت و پشتیبانی می‌نماید که این موضوع جالب وقابل درک نیست .البته بستگی به مقاصد شما دارد

  • سلام با عرض ادب و خسته نباشید خواستم بگم که خود بانه نیوز نیز یکی از این مقلدهاست چه کانال های خبری دیگه ای که شما از روی کپی پیست خبر میگیرین ازش بدون یک ذره پس و پیش و شما خودتون رو نمیبینین مثل اینکه یه نمونه ش همین کانال اخرین خبر که فکر کنم بیشتر خبرهاتون از اونجا کپی میکنین حداقل یه کم تغییر بدین بد نیست یا منبع رو ذکر کنین

  • خود بانه نیوز در راسته خبرگزاری‌ها حرفه ای عمل نمی‌کند بجز انتقاد از شهرداری که کاملا پسندیده است از هیچ ارگانی حتی انتقادی ندارد خبرنگار باید قانون شناس باشد و از طریق همین قانون شجاعت بخرج دهد.
    با احترام و سلامتی

  • درصد زيادي از پيامهاي بانه نيوز كپي كانالهاي تلگرامي خبر ويژه و آخرين خبر و … است . در ضمن پيشنهاد ميكنم بانه نيوز را تغيير نام دهيد . جهان نيوز برازنده ي كانال شماست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.