ارتقاء زیرساخت‌ها در راستای جهش در تولید در کردستان ضروری است



به گزارش خبرنگار مهر، خالد جعفری شامگاه سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس استاندار با فرمانداران شهرستان های تابعه استان کردستان، ضمن یادآوری اینکه در سال های اخیر نامگذاری سال برمبنای مباحث اقتصادی بوده، اظهار داشت: تحقق شعار سال باید در اولویت اول اقدامات همه دستگاه های اداری قرار گیرد. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال رونق تولید در حوزه صنعت و کشاورزی، افزود: در سال گذشته بهره گیری مناسب از تسهیلات ارائه شده موجب رونق تولید و تثبیت شغل در استان شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: شاید به تمامی اهدافی که داشتیم نرسیده ایم اما با توجه به تحریم های حاکم بر کشور، تولید داخلی رونق پیدا کرده و این امر نشان می دهد که علیرغم وجود مشکلات می توانیم تولید و اشتغال را رونق دهیم. 

جعفری بر لزوم زمینه سازی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و یادآور شد: طبق دستور استاندار، از روز دوم سال تدوین برنامه برای ایجاد جهش تولید در استان، آغاز شده است. 

وی با انتقاد از مناسب نبودن بستر اجرایی و نظارتی در حوزه تولید در فرمانداری ها، وظایف فرمانداری ها را در حوزه اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامه بر اهمیت تسهیلات بانکی در ایجاد رونق و جهش تولید تاکید کرد و رفع مشکلات بانک ها در پرداخت تسهیلات را حائز اهمیت دانست.

جعفری در پایان سخنان خود بیان کرد: باید در سال جاری بتوانیم نقش پررنگ تری در تولید و اشتغال داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.