معرفی نفرات و تیم‌های برتر رقابت‌های بین‌المللی کاراته مجازی

 

به گزارش بانه نیوز؛ رقابت‌های بین‌المللی کاراته مجازی باحضور ۱۲۶ کاتارو در دو بخش آقایان و بانوان در ۲۷ جدول رده‌های سنی و با حضور باشگاه‌هایی از استان‌های کردستان، تهران، کرمانشاه، اراک، هرمزگان، مازندران و گیلان از ایران و باشگاه‌هایی از اقلیم کردستان عراق و کشور سوریه برگزار و پس از ۴ هفته قضاوت از طریق بررسی فیلم کاتاهای ارسال شده کاتاروها، نفرات برتر اعلام و در پایان رده‌بندی تیمی در بخش‌های آقایان، بانوان و مجموع مشخص شد.

شایان ذکر است این مسابقات بر اساس آخرین قوانین داوری کاتای WKF با هفت نفر داور آنلاین بصورت امتیازی زیر نظر کمیته داوران هیات کاراته استان کردستان به ریاست «مسعود الماسی» و داورانی از تهران و اقلیم کردستان عراق قضاوت گردید

براساس این گزارش در رده‌بندی آقایان؛ باشگاه خورمال اقلیم کردستان عراق با ۴ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز مقام اول تیمی؛ باشگاه دخانیات سقز با یک طلا، یک نقره و یک برنز مقام دوم تیمی و باشگاه هونیا بانه با یک طلا و ۳ برنز مقام سوم تیمی را کسب کردند.

در رده‌بندی بانون؛ باشگاه هونیا بانه با ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز مقام اول تیمی، باشگاه برنا اراک با یک طلا و ۳ نقره مقام دوم تیمی و باشگاه ژین مریوان با یک طلا و ۲ برنز مقام سوم تیمی این دوره از رقابت‌های فضای مجازی را کسب کردند.

در مجموع رده‌بندی؛ باشگاه هونیا بانه با ۵ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز مقام اول تیمی؛ باشگاه خورمال اقلیم کردستان عراق با ۴ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز مقام دوم تیمی و باشگاه برنا اراک با یک طلا و ۳ نقره مقام سوم تیمی را کسب کردند.

به نفرات برتر حکم قهرمانی و مدال، به تیم های برگزیده حکم و کاپ و به داوران لوح سپاس به شکل الکترونیکی با مهر و امضای هیات کاراته استان کردستان اهدا می گردد.

گفتنی است؛ این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار در کشور و به‌صورت بین‌المللی در راستای پویش جهانی «#در_خانه_بمانیم» و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ایجاد پویایی بین ورزشکاران کاراته‌کا در دوران قرنطینه خانگی برگزار شد.

 

‌انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.