برگزاری جلسه برای پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در بانه

  به گزارش بانه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان؛ با عزیمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور دامپزشکی کردستان به شهرستان بانه، با حضور فرماندار شهرستان جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مورخه ۹ آذر ۱۴۰۱ تشکیل شد.

به منظور آمادگی همه جانبه در مقابله با کانون های احتمالی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و همچنین هماهنگی دستگاه های مرتبط شهرستانی جلسه ای در روز چهارشنبه مورخه ۹ آذر ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بانه و به ریاست مهندس خدری فرماندار و نماینده دستگاه ها و اداره های عضو ستاد و دکتر صابر صلواتی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کردستان و مهندس علی سور رئیس شبکه دامپزشکی بانه تشکیل گردید.

فرماندار بانه بر اهمیت موضوع جلسه و حمایت و تعامل فرمانداری و دستگاه های عضو ستاد، از اقدامات اداره کل دامپزشکی استان و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، تاکید نمود.

صلواتی نیز آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در جهان، فاکتورهای خطر، اقدامات کنترلی و انتظارات از دستگاه های عضو ستاد را تشریح و بیان نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.