۲۰۰ میلیارد ریال به طرح سالن سرپوشیده بانه تخصیص یافت

به گزارش بانه‌نیوز؛ آمنه غلام ویسی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طرح سالن سرپوشیده بانه  یکی از پروژه‌های ورزشی کردستان بوده که عملیات ساخت آن سال های زیادی است آغاز شده که به زودی افتتاح و در اختیار جامعه ورزش این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کلنگ ساخت این پروژه ورزشی در سال ۱۳۸۸ بر زمین زده شد و پس از برآورد هزینه ها و ارائه نقشه های عملیاتی، ساخت آن در اوایل سال ۱۳۸۹ آغاز شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: خوشبختانه در دولت سیزدهم با تخصیص اعتبارات ویژه برای این پروژه شاهد سرعت گرفتن روند تکمیل آن بودیم و امیدواریم این سالن مجهز در نزدیک ترین زمان در اختیار جامعه ورزش و جوانان بانه قرار گیرد.

غلام ویسی اضافه کرد: این پروژه با چهار هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی یادآور شد: در ابتدای سرکار آمدن دولت سیزدهم و با وعده تکمیل پروژه های ورزشی استان این پروژه در دستور کار دولت قرار گرفت و دولتمردان با اهتمام ویژه و اختصاص بودجه های ضربتی روند احداث آن را به شیوه چشمگیری سرعت بخشیدند و امیدها به تکمیل آن در دل مردم زنده شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: سالن ۱۲۰۰ نفره بانه می تواند به عنوان یکی از مجهزترین سالن های ورزشی استان باشد که پس از سال ها تلاش در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری می رسد

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.